Reklamera
Du kan reklamera direkt här på webbplatsen.Checklista
Här hittar du en checklista med information som är bra att läsa igenom innan du reklamerar.
Reklamera direkt
Här kan du som direktbetalande kund eller mottagare av en försändelse göra en reklamation.
Logga in och reklamera
För dig som redan är avtalskund och har konto i PostNord Portal.
När du har reklamerat
När vi har tagit emot din reklamation skickar vi en bekräftelse. Om vi skulle behöva mer information, till exempel om kvitton eller fakturaunderlag, hör vi av oss till dig. Annars kontaktar vi dig när vår utredning är klar.
Kundombudsmannen
Kundombudsmannens uppgift är att samordna och opartiskt ompröva det besked du som kund har fått så att vi förbättrar våra produkter, tjänster och service.
InNight skadeanmälan
Med PostNord InNight ger du dina kunder högsta service och sparar tid och pengar. Skulle något gå fel kan du registrera en skadeanmälan här.
Part Loads skadeanmälan
Med PostNord Part Loads så kör vi Parti- och hellaster direkt till dina mottagare. skulle något gå fel så kan du registrera en skadeanmälan här.
PEX Bud skadeanmälan
Med PEX Bud kan du boka flexibla, snabba och smidiga bud, dygnet runt, årets alla dagar. Skulle något gå fel så kan du registrera din skadeanmälan här.