Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
Varukorg

Din varukorg har gått ut!

Vänligen klicka på fortsätt för att lägga till varor på nytt

Fortsätt

Aviseringar i Portal Business

Med automatiska aviseringar som visar din logotyp och ger dina kunder personlig information ökar du närvaron under leveransen och vid retur.

Aviseringar i PostNord Portal Business

Med aviseringar håller du dina kunder upplysta om sina försändelser och förbättrar deras kundupplevelse efter köp. Genom automatiserade utskick av mejl och SMS kan du minska returer, misslyckade leveranser och ineffektiv hantering.

Anpassa mejl och SMS med egen logotyp, stil och innehåll

Automatisera utskick av meddelanden till kunder baserat på positiva händelser eller avvikelser

Skapa automatiska sammanfattningar av viktiga frakthändelser och skicka till dina intressenter

 

Aviseringsfunktionen

PostNord Portal Business innehåller tre prenumerationstjänster med olika prisnivåer: Plus, Premium och Enterprise. När du har konto i PostNord Portal Business och väljer att prenumerera så får du aviseringsfunktionen och kan skapa och anpassa mejl och sms med eget innehåll och logotyp. Aviseringarna skickas ut till dina kunder eller inom ditt egna företag baserat på status och händelser under transport. Möjligheterna är många.

Vem kan använda Aviseringar?

Funktionen Aviseringar kan tecknas av alla företag som använder PostNord Portal Business. Administratörer kan dela ut behörigheter till andra användare inom sin organisation.

Exempel på vad du kan göra med Aviseringar

Minska returer

Med automatiska aviseringar har du möjlighet att påminna dina kunder om att de har till exempel 3 dagar kvar innan deras paket skickas tillbaka från ombudet.

Minska kundtjänstsamtal kring returer

Med Aviseringar kan du ge lugnande besked till dina kunder om att returen kommit fram till ditt lager. Kundens behov av att kontakta er kundtjänst med frågor om returen minskar då avsevärt.

Undvik upprepade leveransmisslyckanden

Om kunden inte finns tillgänglig måste leveransen läggas om, vilket kan leda till förseningar och kostnader. Med aviseringar kan du ge ditt kundserviceteam instruktioner för hur de ska agera.

Har du redan ett konto?

Har du redan tillgång till PostNord Portal Business – logga in

Logga in och boka

Har du inget konto?

Om du redan är avtalskund men inte har tillgång till portalen, kan du skapa ett konto. Om du inte är avtalskund får du automatiskt tillgång till portalen när du har blivit det.